Prima pagină > Ceasuri > U1 si U2 by Sinn ( lens by HAF)

U1 si U2 by Sinn ( lens by HAF)

Duminica asta am iesit cu bicla la o sesiune de fotografii.
Subiectul = subiectii : Sinn U2 si U2 ! ( in ordinea de mai jos )
Hosted by imgur.com

Am profitat ca HAF isi cumparase de nici o saptamana un U2 ( pt pasionati e sufficient spus, ca si cum ai zice ca “si-a tras un Hummer H2 “ ) si stiam ca e ‘in luna de miere’ cu noua lui achizitie.
Tot el imi deschisese apetitul cu cele cateva fotos de pe forumul ceasornicar.ro – puse imediat dupa achizitia ceasului , cu ocazia asta m-am prins ca e pasionat si de fotografie si e si dotat cu scule pe masura.
Asa ca povestea lunga pe scurt: i-am propus sa iesim cu “pretiosii” la o plimbare in parc si sa-i ‘incingem la sedinta de foto in natura’, sperand la o zi de toamna cu vremea faina . L-am prins intr-o pasa buna cand l-am emailuit : receptiv si liber in w-e, ca am si stabilit intalnirea: duminica la 09.30 in parcul IOR.

Din ce a surprins Clipper ( nickul lui de pe ceasornicar.ro ) : foto adevarate !

8867
Ca fratii…
8893
care pot fi cuminti ca niste soldatei
8896
… se mai ‘jughinesc’
8914
… se mai catara prin copaci.
8955

Pretiosul meu Sinn U1 in decorul ‘de toamna’ :
8995

+ poze din making-of by yours-truly !
pic002
HAF in action
pic004
staging the modells !
pic007

Categorii:Ceasuri Etichete:, , , ,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

