Prima pagină > bike > Prima intalnire anuntata a bromptonilor romani

Prima intalnire anuntata a bromptonilor romani

Duminica : 1 noiembrie 2009.
Mi s-a parut Super invioranta stirea ca exista deja „nise ” intre biciclistii romani.

Am inteles de la Tudorel, un norocos = posesor al unei astfel de bicle, ca deja se incheaga si in RO o comunitate a posesorilor de Brompton bikes. Probabil o sa inceapa cu un forum, ca ar fi deja vreo 100 de posesori in tara, deci…
La mai multe si multa constientizare ‘de sine’ a comunitatii ~ !

Pana una alta Veloteca a dat deja sfara in tara despre prima lor intalnire  oficiala .

Am auzit ca pe forumurile int’l ar fi deja un termen dedicat pt ‘bromptonisti’, dar nu mai retin exact forma lui. Suna ok, ‘prescurtat’ si mai usor de apelat decat in forma adaptata de mine. Chiar asa, cine are cunostinta care e termenul consacrat ? – daca exista ! Sau poate veniti cu vreo propunere viabila … ?

Si in imagini…

brompton retro

LE : poze de la eveniment by Fotografu

Categorii:bike Etichete:, , ,
  1. Noiembrie 1, 2009 la 11:28

    Am gasit termenul, via Tudor: ‘brommi’ => brommies.
    ref eventul de azi mi s-a parut cam pretentios si exclusivist, ma rog – m-a deranjat ! formularea ca ‘jeans are not welcome’, numai tweed & leather…
    De asta imi place atitudinea celor de ‘ciclism amatori’ , care inteleg sa faca agreata ‘starea’ de biciclist, happy ca pedaleaza in jungla orasului sau adiacent ~.
    Am gasit si http://www.slowbicyclemovement.org/, care spune unele lucruri pe placul meu. Tre sa caut firele invizibile catre corespondentii acestora din RO.

  2. Ianuarie 9, 2015 la 01:15

    Cel mai bun articol despre Prima intalnire anuntata a bromptonilor
    romani pe care l-am citit!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

