Barcelona

Ah , am gustat o vacanta faina in oct.2009 : Barcelona !

Mi-e greu sa descriu aceasta experienta. Nu pot fi analitic/sintetic [ scuzati termenii beah ! ] pt ca mi-au placut atat de multe lucruri si am simtit atat de multe in Barca … Am prins o vreme fantastic de buna, am facut si plaja, am mers si cu bicla – care e un mare hobby al meu ( biciclitul ! – tag cloudul o s-o demonstreze curand), nu mai zic de mers la pas pe strazi, stradute, aleiute, in parcuri si pe plaje.

Am stat intr-un apartament intim pe C. Di Diputacio, la jumatatea distantei intre Piata d’Espagna si Piata Catalunya. Am devenit maratonisti si gold wifi diggers, ne-am re-indragostit si ne-am ‘pierdut’ pe aleile din centrul Barcelonei, ne-am lasat in voia gurmanda victime ale patiseriilor si cafe’tariilor din Bari Gothic (vb. lui Nick am poftit si mancat mai multa ‘paine’ decat in RO ), a fructelor de mare proaspete ( adica deloc congelate in prealabil) si sangria cu bucati de portocala si capsuni la gheata.

“Have you tried coming to Barcelona just for one time? I wonder if such thing is possible.” – o spune un localnic pe http://www.spottedbylocals.com/barcelona/

M-am resimtit o buna perioada dupa ce am revenit ‘in the GREY BUH’ , atat de tare ca nu am fost in stare nici sa imi sortez ca lumea cele >700 poze. Prea dureros ! Urmeaza sa ~ ! pana atunci pot arata cu degetul la postul lui ‘Pericol Public‘ aka Denis Vecinu .  Galeria lui e chiar Yummy ! si de asta is constient ca io fac poze, nu foto ca altii cu adevart priceputi !

Casa Batllo
Hosted by imgur.com

Radu
Hosted by imgur.com

Anca
Hosted by imgur.com

Gaudi – Guell
Hosted by imgur.com

Casa lui Gaudi
Hosted by imgur.com

La cele trei cruci din Parcul Guell
Hosted by imgur.com

Trupa de entertaineri de la Cruci- Parcul Guell
Hosted by imgur.com

In port … Barceloneta
Hosted by imgur.com

Categorii:Barcelona, Calatorii Etichete:,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

